torsdag 14 januari 2010

Svenska Cupen 2004

Ullevi 5 augusti 2004.
Jag och mina bröder Olle och Erik gick och käkade på restaurang SÖDER innan vi gick och såg matchen mellan Gais och Bajen.
Kommer inte ihåg resultatet eller så har jag förträngt det eftersom jag har en svag aning att Gais vann. Jag som hade min fina Bajen-t-shirt på mig och allt... ;-)


Innan matchen hann vi med ett besök på Liseberg också för att testa nya bergodalbanan med loopen. Lite väl snurrigt tyckte jag...
Det var en trevlig dag som jag tänker tillbaka på ibland!


Framför allt idag då det var tre år sedan Erik dog - natten mellan den 14-15 januari, i sin lilla lya i Visby. Därför känns den här dagen alltid lite tyngre. Men det känns gott att tänka tillbaka på allt skoj vi ändå hann göra - jag och mina bröder - då de bodde i Ggb båda två!! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar