torsdag 3 december 2009

Fullmånetider...

Nu har den visat sig igen - fullmånen!
Som jag älskar och som jag blir lika förbryllad av varje månad då jag inte kan sova och känner mig iakttagen hela tiden. Därav denna dikt jag skrev efter att ha upplevt en oförglömlig fullmånenatt i Saharaöknen med journalisten och pr-tjejen Eva Brodin-Kjeller, fotografen Kjell B Persson och "Vagabonden" Fredrik Brändström.

(klicka på bilden så ser du texten!)

Dikten hamnade i en konst- och diktbok - Agnostikern - som jag gjort tillsammans med konstnären Ove Ottosson, alias O.O.
För övrigt en perfekt liten gå-bort-present - både nu i jultid och annars! :-D


Beställ den genom att skicka ett mail till Anna (anna.demert@journalistbyran.se) eller Ove (o.o@oveottosson.se).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar